första dagen i nya skolan..

Idag vakande jag upp kl halv 7 med Nicole på madrass brevid mig på golvet, hon va bara tvugen att sova hos mig, jag vågade ju inte typ gå hela vägen till skolan ensam (även om de bara tar typ 10 min dit). När vi kom inn kände jag ju direkt att alla tittade på mig. Efter sig hörde man: Oj, vem är de? Vem är hon? Det va inte måga som vågade fråga utan frågade istället nicole som stog brevid?:S men aja dom är väl som dom är , den skolan är inte stor så alla känner ju alla och så va jag lixom där. Första "lektionen" pratade alla och alla fick presentera sig för MIG!! hur pinsamt som helst ju! Och ingen av dom andra utom niolce så klart! i våran klass har sagt ett ljud till mig, alla var helt chokade i klassen för det va typ bara tre personer som visste att jag skulle komma. Sen böjade skolan som vanligt och jag märkte att Tallåsskolan faktiskt ligger efter i typ alla ämnen utom bilden där dom ligger före, så jaa jag får väl plugga resten av livet! Haha nej då , men de känns så.. Det hände iget speciellt uder dagen och jag va väl ganska tyst, men jag hoppas jag kommer in i klassen senare, siht jag är as trött nu , snacka om många nya intryck och massor att komma ihåg! men fett lätt att hitta faktiskt! bara en våning och 3 korridorer :)'
Men jag orkar inte skriva mer, det är bara att fråga om det är åge annat ni vill veta:)
Men hare bra PUSS!
SAKNAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

du kunde ju sagt ngt till oss med ellerhur

2008-08-21 @ 22:17:50
Postat av: Julia

Du har vart här förut va?

i bx asså?

2008-08-21 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0