Första intrycket!



Ja jag vet, min blogg kanske inte är den bästa, men det kommer! Efter som att alla har blogg och så, så tänkte jag att det kanske jag också skulle skaffa, jag måste säga att jag varit rätt så negativ mot bloggar, men hoppas på att jag kan ändra min inställning under tiden ;) Jag kommer skriva så ofta jag vill och hinner och hoppas att det jag skriver är någe att ha.


Aja.. Idag har varit nästan som en helt vanlig måndag på sommarlovet, jag vaknade som vanligt tidigt utav alice, som alltid vakanar tidigare! sen kom oliwia o vi tre tog en fika på stan. Efter de ringde miccis vid tre och sa att hon var vaken och sen kom hon efter nån timme. Dagen/kvällen har varit kanon! Men efter många skratt och en hårfärgning stack miccis och oliwia hem.Så nu funderar jag på att fixa lite på datan och kanske slagga efter de.

ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0