Måndags kväll, helt slut på energi!


 Först vill jag bara tillägga att igår var jag o Nicole på arn (andra filmen) den va hur bra som helst! även om jag inte sett den första filmen så förstog jag rätt så mycket, jag rekomenderar STORT att se den!

Hejhej! Idag i skolan har det gått så segt som der aldrig gjort förut. Dagen började med att jag typ fösov mig och stressa massor, sen i skolan vare bara tråktråktråk! Fast idag kändes det som att jag alltid har gått på Stenbocksskolan! det va as skön stämming o så :) Fast jag hatar franska!!! Idag har jag fått suttit efter skolan o lärt mig de franska verben! Det är helt snurrigt i huvet av: Je suis, Tu a , osv! Jusst nu stter jag framför tv:en i källaren och tittar på "Mean Girls" som går på 4:an , snacka om att jag har sett den filmer 1000 ggr! Men den kan ju vara bra ändå! Men ska väl titta vidare o så saknar alla er i Katrineholm el ja vissa! Men hare bra PUSS! 

Kommentarer
Postat av: oliwia

haha, sett mean girls fett mångagånger ! :o kan typ alla repliker xD

SAKNAR DIG <3

2008-08-25 @ 23:15:03
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: maja

vi håller på och lär oss spanska verben, fattar typ lika lite av det haha x)

saknar dig <3

2008-08-27 @ 19:12:45
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0