så är det nu..


Alla ni som känner mig och så.. ni kanske visste innan, men jag har inte sagt det till alla.. men jag ska iaf flytta. Jag ska flytta 15 mil från katrineholm till min mamma i boxholm. Jag ska då även byta skola och allt sådant, men kommer komma varannan helg. Jag flyttar NU PÅ SÖNDAG och börjar i stenbocks skolan måndagen efter. Jag ska prova hur det är där i en månad ungefär.. men nu känns det som om jag kommer stanna där även fast jag inte ens provat.  Även om jag kanske  inte  säger så mycket  eller pratar om det så mycket.. så är det för jag vet hur svårt det kommer bli att lämmna min bästavän oliwia, min pojkvän cristian och alla nära kompisar.  Det  här beslutet har legat läänge i mitt huvud, men jag har aldrig lixom  sagt det till mina föräldrar , asså att jag vill flytta. Den frågan som jag mest får är varför? Jo, jag triv inte alls hemma hos min pappa, det har jag inte gjort på ett väldigt bra tag! För varje gång jag har varit hos mamma så har jag inte velat åka hem, men det ändå som drar mig tillbaka till katrineholm är mina vänner och alla ni som är mina närmaste! Men nu på sommren har lixom bägaren svämmat över och lixom det va droppen! Så jag tyckte och kände att om jag inte provar känns det som att jag har struntat i en chans att förändra hela mitt liv. Men än så länge även om det bara är några dagar kvar här, så är jag inte jätte ledsen.. jag lixom fattar knappt att det ens händer, att det är värklighet de här.
Jag skaffade denna blogg för att mina kompisar i katrineholm kan få en överblick av vad som händer i mitt liv.

Jag vill bara till lägga: Jag älskar dig oliwia olsson,kommer alltid att göra. Även om jag flyttar så kommer du alltid att vara min allra bästa vän! Vi har otroligt mycket tilsammans du och jag, efter 6 års vännskap så släpper jag dig aldrig! Jag vet hur tufft det kommer att bli utan dig, det vet du med.. det finns INGEN som är som du!

Och du cristian, du kanske inte orkar läsa allt och så, men jag vet ju jag med hur jobbigt detta kommer att bli, även om du inte brukar skriva de här så andra folk kan se eller så..men jag vill iaf säga att jag älskar dig! du är min enda riktiga kärlekn även om det har varit många motgångar så är det på något sett vi.


Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar dig <3

2008-08-13 @ 23:00:10
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blir så ledsen på ngt sätt när ja läser fattar inte att du ska flytta . JAG ÄLSKAR DEJ EMILIA FALK ! precis som du är .

2008-08-13 @ 23:43:51
Postat av: Anonym

/ elin karlsson .

2008-08-13 @ 23:44:42
Postat av: oliwia

Jag vill börja med att säga att jag älskar dig & det kommer bli såååå sjukt svårt att liksom gå dag ut & dag in utan dig bredvid. Men jag kommer ALDRIG släppa dig, <3 6 års vänskap, bästa vän. Kommer & våldgästar boxholm snart!

2008-08-13 @ 23:54:41
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: sandra

men gumman då :'(

2008-08-14 @ 01:37:42
URL: http://sshammarback.blogg.se/
Postat av: melina

älskar dig och kommer sakna dig massor <3

2008-08-19 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0