söndag är här..

Igår belv inte som jag trott inte ett dugg! Vi bestämmde oss för att sluta.. men kan jag verkligen inte släppa det som vart, det var ju hur bra som helst men jag ska flytta.. och det skulle inte gå det visste både du och jag , men jag ville inte se det. Men nu är det som det är och du verkar ju nöjd med det, så jag får väl försöka att inte gråta när jag tänker på allt! Men efter allt som hänt så kanske jag har insett att det kanske va bäst så här? Men bara kanske för jag vill inte släppa taget, men mina vänner fans där för att stötta. Jag älskar er: Oliwia, Maja, Jennifer och Miccis.

Men  nu ska vi inte prata om den dagen , den som va det hela sista dagen i Katrineholm, jag trodde ju att den skulle bli mysig med honom, men det visade sig att den blev bra utan honom och bara med min vänner! Idag är det söndag..idag flyttar jag på riktigt det händer verkligen nu, jag vill men ändå inte. Men det är skönt att Nicole finns där i boxholm, hon är som en klippa jusst nu. Men ska väl ta och packaihop nu, Men hare bra PUSS.

Jag kommer aldrig glömma ett enda minne utav dig Oliwia Olsson, du är allt, det kommer bli konstigt utan dig och dig kan INGEn verkligen ingen ersätta! Jag vill aldrig förora dig, jag vet att det inte varit dans på rosor, men vi har ändå hållt ihop i alla dom åren, när jag säger att jag älskar dig är det inte bara något som säger utan det betyder massor, för du bartyder massor för mig, jag kommer sakna ALLT med dig, tillochmed dina dåliga dagar, DU ÄR BÄSTA VÄNNEN FÖR ALLTID!

Kommentarer
Postat av: maja

ÄLSKAR DIG EMILIA <3

2008-08-17 @ 22:45:35
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: oliwia

du, emilia, finns alltid i mitt hjärta <3

2008-08-18 @ 21:53:56
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0