Tillbaka

Hej på er! Jag har ju då inte skrivit på ett tag! Det är precis så här det brukar bli när jag ska börja skriva i en dagbok, man lovar sig själv att man ska skiva så mycket man hinner, sen så skriver man den första månaden, sen nästan inget, och till slut inget alls. Jag kom då på idag att jag hade en blogg och bestämde mig för att skriva lite.
Det här är andra dagen jag är sjuk nu, jag är aldrig sjuk! Det är första gången för i år som jag är sjuk så att jag stannar hemma från skolan. Jag vaknade igår med feber och jätte ont i halsen, min mormor är här och är hemma med min lillebror för han vägrar ju att gå till dagis, och då igår på morgonen så ringde telefonen och det va morfar som ville prata med mormor, så jag gick ut med telefonen till mormor i köket, och sen svimmade jag. Det va lite läskigt, även om jag har svimmat två gånger tidigare så är det alltid lika obehagligt.

Men idag så har jag nästan ingen feber alls, så det gick ju ganska fort över, jag hoppas jag är så pass pigg imorgon så att jag kan gå till skolan, för Cristian ska förmodligen komma hit på fredag, och då är det ju tråkigt om jag är sjuk när jag äntligen får träffa min efterlänktade kille.

Men,men.. sitter här jusst nu och lyssnar på Lady Gaga och funderar över om jag ska sy min nyårsklänning, elle om jag ska köpa en när jag är i sthlm med pappa. Man vill ju ha en lite originell klänning och inte en från typ HM som resten av Sverige har, men problemet är om jag värkligen hinner sy en klänning, har redan fullt upp med att köpa julklappar till hela släkten. För på julen tycker iallafall jag att det är roligare att köpa och slå in alla julklappar än att få massor, fast det 'är väl olika vad man tycker om det.
Men nu ska jag nog kolla nån film eller försöka fördriva dagen med något annat... ha det så bra PUSS

     SAKNAR ER , ni är mina närmaste <3


Kommentarer
Postat av: maja

bra uppdatering emilia ;) <3

2009-02-11 @ 17:58:00
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: maja

som sagt.. grym uppdatering :D

2009-06-15 @ 14:53:59
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0