lördag IGEN

hejhej! Idag har jag faktiskt hunnit gjort mycket! Jag vakande halv nio och gick o käkade frukost med pappa och Kristine. Efter det duschade jag och sen åkte vi och handlade mycket godis på ny öppnade coop. Sen åkte vi ut och fikade hos min farmor och farfar i julita. Och efter fikat blev det att åka till den extremt tidiga julmarknaden i julita! Det va lite mysigt, för dit åkte vi alltid när jag va liten, så det va lite kul att bara kolla runt o så, mycketmycket folk va det. Jag köpte inget, det finns lixom inte så mycket som man vill köpa där. Jusst nu sitter jag o tankar lite musik oxh funderar på att typ göra någo kul? Aja ikväll blir det att gå ut o äta med pappa, sen kanske va med Alice och Micaela. Men det återstår att se, ha en mysig lördag, hare bra  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0