söndag igen!

hejhej! Först vill jag bara säga att kvällen igår vart kanon! Jag,Nicole och Linn åkte ut till Marit i Malexander och myste där hela kvällen, det va så himmlans roligt!!!! Det va en sådan kvall man bara vill göra om:) Idag har jag,mamma och Nicole shoppas på a6 i Jönköping, stället va lite mindre än vad jag trodde men dagen flög iväg iallafall! Nicole köpte en väldigt snygg tröja och jag köpte en tröja och ett par skor, ville igentligen köpa en vinterjacka men det fanns inegn som jag ville ha även om jag va inne i alla affärer dom hade! Aja.. nu ska jag fixa till i min garderob för det ser ut som ett bombnedslag, och så måste jag plugga till NO-provet på onsdag, Men hare bra PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia

ska du köpa ny vinterjacka? din som är så fin (: <3

2008-10-05 @ 21:56:19
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: maja

skulle va kul med lite uppdatering emilia ;) <3

2008-10-14 @ 14:47:45
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0