Annorlunda!

Hejhej! Först vill jag bara sammanfatta helgen i Katrineholm. Ja som sagt så va jag i K-holm i  helgen, jag träffade bästavän och många fler, de va en rätt så okej helg iaf. Jag har nu efter denna helg kommit på att jag ser Katrineholm ur en annan synvinkel, förut innan jag hade flyttat så var Katrineholm ALLT, jag hade ju bott där hela mitt liv, hade nästan alla kompisar där, min sörta kärlek, skolan och många minnen. Jag hade aldrig tänkt på flyttat, varför skulle jag vilja de? Men en kväll när jag va hos mamma och sommarlovet började gå mot sitt slut, så låg jag i min säng och kunde inte sova, dagen efter skulle vara en söndag och jag skulle åka hem till pappa igen, men jag hade värkligen  ingen lust, och så började jag tänkta på hur mycket bättre allt skulle bli om jag flyttade från allt de jobbiga. Så vid frukosten berättade jag de för mamma och hon blev väldigt glad. Och nu när jag bott här i Boxholm i drygt en månad så är allt så annorlunda, på något sätt så kände jag mig trygg i Katrineholm för jag visste vilka alla var och allt var alltid desamma, men här kommer de nog ta ett tag att vänja sig. Jusst nu känns de knappt som om jag är jag, mitt liv har förändrats så mycket så jag vet knappt vem jag är själv. När jag kom till Katrineholm denna helg så märkte jag hur alla va annorlunda, jag vet inte riktigt vad det är men ingen är sig lik, eller så är de så att alla alltid varit så bara att jag vart precis som dom? Vad vet jag.. det ända jag vet är att inget kommer bli som förr på både gott och ont.
Det är en konstig kännsla som jag gått och tänkt på mycket..
Idag är det iaf måndag igen, och Nicole va i skolan :D:D välkommen tillbaka till helvetet! Idag har jag varit lite förvirrad men Nicole försöker iaf att styra upp de. Men,men nu ska jag inte sitta här o klaga! Det finns ju faktiskt saker som är bra med :D
Men hare bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: oliwia

alla förändras, det är sjukt hur snabbt det händer...



sv: vad gör du så jävla länge på mornarna? jag hinner ;) <3

2008-09-15 @ 18:17:35
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: alice

Wiie, bilden på väg till vingåker :D

2008-09-15 @ 21:10:12
Postat av: elin karlsson

en sak som ALDRIG kommer förändras är att ja ALLTID kommer vara din vän <3

2008-09-17 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0