Dagen D som i måndag?


Hejhej , idag vaknade man upp som ett annat lik ur sin grav! Usch inte alls sugen att gå upp! Men måste man så måste man, jag fixade iordning mig och fick skjuts till Nicole och därifrån gick vi till skolan (det innedär att jag fick skjust typ några 100 m och sen gick vi från Nicole som är extremt nära skolan). Är man slö så är man;) MEN imorogn börjar allvaret, jag och Nicole ska nämligen börja att gymma, de trodde ni inte om mig va?! Men är riktigt taggad på de och de ska bli as skönt.  Aja efter skolan idag så gick jag och Nicole och solade och blev bruna och fina sen skulle vi ut och gå men då började de att regna så vi bestämmde oss för att kolla lite tv innan maten. Sen resten av kvällen cyklade vi runt i typ hela Boxholm (kändes de som iaf) men de va väldigt skojj och vi fick onte i magmusklerna av allt skratt även denna gång :) Tackar för mig , Men hare bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: oliwia

sv: tack bv <3

2008-09-09 @ 08:18:48
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0