Känner inga vibbar av Jesus..

Hej på er! Fan va trött jag är de är sanslöst! jag borde igentligen gå o lägga mig men kunde inte frångå att skriva i min blogg.Idag var Nicole sjuk (hoppas du kryar på dig gumman) men skol dagen gick väl bra ändå. På gympan idag fick vi springa 1000 m elr fick o fick vi va tvugna helt enkelt! Jag hade då aldrig sprungit det asså utan att stanna (A) så jag sprang på 5.09 min. Haha kan ju vara nöjd med mitt personbästa iaf ;) Nu på kvällen va det konfirmations information typ, så jag anmälde mig (och nicole som ville de efter som hon va sjuk) till konfirmationsgruppen skapargruppen, för de finn två grupper skapar och fotboll, och fotboll passar då inte mig! Men iaf , när vi skulle åka till församlingshemmet till mötet (dvs alla dom som ville konfirmera sig och deras föräldrar) och så klart är jag o mamma sena! Vi va bara sena någon minut men det räckte för att alla i hela salen skulle rå glo när vi kom in, så dära lagom pinsamt! Sen pratade prästen och konfirmationsledarna om hur de skulle bli o så, det låter faktiskt ganska kul och vi är 24 st som ska konfirmera sig 12 st i varje grupp och nästa lördag blire BodaBorg med allihopa, ska bli as kul ju! :D Men ni allihopa som läser kanske nu tror att jag är hel reliös och så, men nej de är jag inte och de behöver men inte vara för att konfirmera sig, för konfirmation handlar om att på något sätt hitta sig själv (och ha kul och få presenter så klart!) Men nu herregud ;) ska jag ändå gå o lägga mig och få lite sömn :) Sov gott allihopa , saknar dig oliwia olsson<3
Men hare bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: oliwia

åh, jag saknar dig ! <33

2008-09-10 @ 22:09:09
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0