September 7



Hej på er! Igår va kanon kanske blev lite trist mot slutet men alla va ju helt slut! Det blev så att Lucas och Kevin fick skjutsa in mig,Oliwia o Nicole till Strålsnäs på fest:) Det va rätt ok och mycket folk. Blev tillomed lite dans. Vi kom hem runt halv två och Oliwia vaknade så klart typ 07.00 imorse och väckte mig typ 08.20 FETT TRÖTT! Så hela dagen har vi slöat knappast gått upp och för drygt en timma sen tog Oliwia tåget hem och jag kollade klart på filmen "can´t by me love" Filmen va faktiskt riktigt bra! hur gammal som helst typ 80-talet elr någe, men den va rätt så gullig ;)
Den hära helgen har gått så jävla fort! Tiden går ju fort när man har kul ;) Oliwia har fått värsta fula dialekten, typ en blandning utav sörmländska och boxholmska, jag lovar typ de värsta man hört! haha.. Får väl hoppas att hon kommer fler ggr? Aja nu ska jag hjälpa mamma lite med maten o vara lite snäll mot henne :)
Men hare bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: oliwia

helgen var super <3

2008-09-08 @ 09:49:47
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: maja

HAHA, shit vilken dialekt oliwia har fått ;D <3

2008-09-08 @ 16:18:22
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0