tisdag 13 april, tillbaka!

nu är jag hemma och redo att blogga igen!
jag kom hem igår och drog direkt till forsen med Kajsa där vi träffade resten av alla tjejer.
kvällen blev nog rätt kul men drog hem skapligt.
idag ska jag plugga lite till alla prov som är resten av denna vecka och sen ska Noak kanske sova här.

nu kommer lite bilder och summering av 2 dagar på Gekås i Ullared!


steg upp sjukt tidigt efter en kväll med festande i lördags så resan blev lååång


det va lungt på söndagen med folk och jag lyckades nog bränna en del pengar!


här har vi vårat inte alls för fina motellrum, men vi sov ju bara där en natt så lite får man tåla!


summan av två dagar blev detta!
nu är plånboken cirka 3000 kr lättare.

nej nu ska jag ut i det otroliga vädret och plugga!
hörs sen
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0