första dagen i skolan..

hej,
lördags kvällen blev inte riktigt som jag planerat, jag ramlade ner för trappen i skidstugan och sen efter det gick kvällen bara utför.
igår så blev det en hel dag i skype med min älskling som fick mig på bättre humör, eftersom ja stukade foten så fick jag låna kryckor av Vickan.
Ja men idag iallafall så var min första skoldag på Katedralskolan, hamnade i SP1c och amanda i d så hela morgonen började så och så ja kryckor i alla trappor va ett helvete, sen så gick de inte några bra tåg hem, vad ska jag säga?
jo juste! min mobil är trasig med!
Dagen har varit så jävla botten för mig..
Jag ska fan bara ligga hemma och sura sönder hela kvällen, jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0