måndag igenigen

tjaaaa!
Igår kan ja lova er att kreativiteten flödade ;) Jag han faktiskt få ihop ett halsband och ett örhänge, inte illa?
Idag i skolan hade vi 2 och en halvtimmes rast så det blev Subway och lite shopping med brudarna i klassen, nice:)
Det var ju riktigt kanon väder idag med så det var suuper bra!
Idag kom ja hem kl 17.00 och satte mig och gjorde dom första läxorna, great ;)
Just nu sitter jag och min prins och planerar helgen som kommer, fatta Nicklas och Daniel kommer ända hit från Danmark till lilla lilla Boxholm, kommer bli sååå skönt att träffa min älskling igen!
Nu ska jag vara lite social mot honom, haha
Här har ni bilder på mina hemmagjorda smycken och min fina lillasyster Beatrice som bara blir större!
älskar dig syrran!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

ja du kan ju :) Vad hette pysselklubben i fyran? hahahhaha ; )

2010-08-23 @ 22:47:22
URL: http://jenniferolssonn.blogg.se/
Postat av: ella

din syster är för söt asså !

och smyckena blev skit fina :o

2010-08-24 @ 14:31:15
URL: http://ellinorekarlsson.blogg.se/
Postat av: nicole

Hon har ju hästar på tröjan! :D

hoppas du har det bra! puss <3

2010-09-13 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0