tjaaaaaaaaaaaaaaa

hejhej NOLLNING?!
idag är humöret på topptopp! :D
Jag snackade mer med tjejerna i klassen och sista lektionen kom våra "faddrar" in med en nollningshäfte med hur våra 3 nollnings kvällar ska se ut!
SHIT, säger ja bara, det börjar redan imorgon kväll och då ska man ju klä ut sig och ha sig! haha ja men det kommer nog bli kul ;)
liiite små panik att jag ska kunna allas namn i SP3c tills på fredag, men det kommer väl!
Nu ska jag ta och lägga min lilla fot högt och sen bara ta det lungt.
JUSTE! nu har syrran fått ett namn; Beatrice blev det.
vi hörs, PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: Alice

Ett fint namn :) Som jag sa ;)

2010-08-18 @ 11:25:50
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0