1 februari, inte går det fort

Nu va det år och dar sedan och skrev, så tänkte att jag skulle försöka ta tag i det igen!

Idag var de skolan på förmiddagen sen ner och köpte ett halvårs gym kort så nu blir det att ta tag i livet igen..
Just nu sitter jag och snackar lite med Simon i skype och planerar att det blir motionsgårn kl fem.
Jag har en sak jag funderat över, hur fan hinner alla människor!?
Man ska hinna träna,blogga,prata i telefon,fixa utseendet,träffa vänner,vara nyttig,ha bra hy,festa,plugga,städa,vara social,hålla igång kärleks livet,ta det lungt OCH må bra.
Jag hinner inte allt! Nu ska jag ju tydligen ta tag i mina "attityds problem" med och försöka vara mitt gamla jag eftersom alla bara tjatar på mig att jag har förändrats.
Så det vore bra om ni alla som hinner med kan berätta för mig hur ni lyckas!
Peace out

Kommentarer
Postat av: Anton

Man tar en dag i taget ;) Och bara lever livet!

2010-02-01 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0