Onsdag

hejhej!
Jag hade ingen ork till att skriva igår så det blir bubbelt upp idag!
Igår åkte jag,pappa och Kristine till Mariefred för att kolla på kyrkan där,vara på "lill Ullared" och sola.
Sen tog jag tåget hem till lilla Boxholm och satte mig vid datorn för att prata med min älskling resten av natten.
Idag blev det att hasa sig upp för att åka till vårdcentralen och kolla varför jag är sjuk hela tiden, och jaa jag hade någon sjukdom som ja fick medicin emot den men det var tydligen svårt att bli frisk...
Aja den så ja råkade ja svimma lite utanför ICA men nu är det prima bullar!
Jag sitter i sommarSverige, snackar med min prins och bara njuter!
Vi hööörs!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0