fuck!

Ja, det blev ingen tandställning idag, utan jag fick igår sätta in gummisnoddar mellan tänderna där bak för att dom ska åka mer bakåt.
Jag ska typ ha snobbar och sånt i ca 4 månader innan jag får själva rälsen! Alltså en evighet!
Besviken? Ja! men jag slipper ju dra ut tänder nu men kan tänka mig att det ungefär gör lika ont som jag har nu för fan det blir nog soppa en vecka framöver!
Det positiva är kanske att man går ner i vikt?
Aja, hur som helst så har jag ont och det är nog bara början om man säger så. Annars rullar dagarna på, saknar Noak som är och åker bräda denna vecka i Branäs så det är tomt här hemma!
I helgen bär det av till Lidköping för att hälsa på mina kusiner over there, va länge sen nu!
Nej, nu ska jag plugga franska glosor.
PUSSPUSS
En lite sen bild på klänningen jag sydde till förra Angel's Delight, den är inte så sne som den ser ut!
Rätt nöjd för att typ nästan aldrig sytt innan.


Kommentarer
Postat av: Alice

Välkommen till klubben!

2010-03-16 @ 23:03:04
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/
Postat av: kajsa svanström

fan va fin!!!!! :)

2010-03-17 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0