kristiflygare

hejhej!
jag har inte hunnit skriva nu på två dagar så jag tänkte ta tag i det idag!
sjukt skönt att vara ledig btw.

igår efter att jag gymmat så drog jag,Emmy och Eddie in till Mjölby och käkade på kebab house sen åkte vi hem till Boxholm och förfestade hos Nicolina och kvällen avslutades hemma hos Pj.
vi dansade hela natten lång,det var sjukt kul igår även om det slutade lite tråkigt med allt..
jag kom väl hem vid fyra inatt och sen i morse så började Gustav att slipa på husväggen så vid nio var det tydligen dags att gå upp.

nu ska jag duscha sen drar jag och träffar snyggis brudarna hos Nicolina!
PUSSPUSS

en härlig bild på mig,Kajsa och Julia från i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0