söndags fan

hejhej
igår kväll var den härligste på hela året!
jag och Alice drack lite champagne med pappa och dom innan vi gick hem till Sandra och Johannes.
där satt vi hela sommar kvällen på deras balkong och när vi började dra oss hemmåt vid 00.00 så va det 18 grader ute! helt sjukt skönt ute, helt underbart folk och jag va så där lycklig som när man va nykär när man va liten, liksom bara flög framm på moln!

ja den här dagen va då inte den samma, jag käkade frukost och sen drog jag hem till Olivia och träffade henne och Maja så det va riktigt kul att se dom igen, men sen skulle ja ju hem igen och packa sen blev det att ta samma gamla äckliga tåg hem och nu sitter jag här och har SJUKT ont i halsen.. fan också om ja blir sjuk nu.
 
ja som sagt, denna söndag kunde ha blivit lite bättre!

nu ska jag bara sitta här och tycka synd om mig själv
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: maja

:*

2010-05-23 @ 23:42:15
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0