ääntligen!

hejhej
ÄNTLIGEN ÄR DET TISDAGS KVÄLL!
imorgon innebär det "studie"dag, födelsedag och så har jag och älskling 4 månader ihop, kan de bli bättre? :)
Idag har väl varit SNÖIG? Jag trodde så klart imorse att jaa men jo jag tar cykeln, när ja kom hem vid fem tiden var det ca 20 cm snö och då tänkte jag IDIOT!
Men ja så jag bokstavligen släpade cykeln till gymmet och körde ett pass där.
Nu ska jag börja läsa lite ur Bröderna Lejonhjärta som vi ska läsa i svenskan, mysmys
god natt på er!
PUSSPUSS


OJ nybild? hm kan de ha varit 2008? Det är iallafall jag och Oliiwia ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

ojojojoj, inte och leka med ;)

2010-11-10 @ 09:30:43
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0