onsdag var det va?

tjaaa!
jo men jag orkade faktiskt upp imorse till tandläkaren, ojojoj?
Efter det handlade jag och mamma mat och nu har jag precis gymmat, skönt som bara den!
På gymmet var det skapligt tomt tills det kom in en jätte söt familj där tjejerna hade slöja och "mannen" i familjen visade dom runt i alla maskiner och sen gick dom, det är ju bra att veta hur man gör ;)
Men men nu har jag ätit lunch och ska ta och packa för imorgon bitti drar jag till min älskling i Danmark, ååh vad mysigt det ska bli! stannar över helgen och bara myser runt :)
Ikväll kaaanske jag drar på fest med klassen i Linköping om jag hinner efter mitt lucia övande :)
Nu ska ni få era bilder på shoppandet och så ska jag ta en kopp te i höst mörkret!
PUSSPUSS


Bik bok


Vagabond


Dazzling

haha försökte få er att se vad det står på ringen men ja, det står "eternity"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0