tisdags myyys

hejhej!
Idag blev det ett sent inlägg, ooops! ja som ska upp tidigt imorgon?
Aja idag har ja hunnit med mycket i allafall, besök hos mormor och morfar, en tåg resa hem till Boxholm och en hel kväll med Emmy,Robin och Yret :)
Dagen har varit kanon, imorgon får vi se om jag drar mig upp vid halv åtta för att åka till speciallisttandläkaren i Motala för att ännu en gång laga min tandställning, va kuuuul!
Nu ska ni få lite bilder på vad jag köpte på Lager 157 eftersom jag inte hittar USB-kabeln till min mobil så kommer bilderna på shoppingen från Stockholm imorgon, lovar!
efter detta blir det absolut sängen, inga andra utvägar! ;)
PUSSPUSS
Lager 157 Ziphood "Perry" Vit
passar även tjejer!

Long Sleeve Top Black

köpte även två Dazzling smycken som ni ser imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0