uuups?

tjaa, vad händer egentligen? jag suger på att blogga!
Ja i torsdag så blev det en resa till min älskling, vilket betyder att jag faktiskt är lite kärleks full och inte sitter vid datorn, därni!
Helgen i Danmark var som alltid med min prins uunderbar, blev många skratt och mycket mys. På lördagen bjöd vi hem lite grabbar lagade mat och festade lite, haha jag bjöd upp Casper på en svensk folkdans MYCKET VACKERT! ;)
men ja som vanligt var det ett riktigt hårt hejdå igår och nu ligger jag i min säng och saknar honom så otroligt mycket..
Det är tur jag har mina brudar i skolan på dagarna, annars hade jag väl dött!
Nu ska jag ta och sova lite, imorgon är det tisdag = sista dagen innan onsdag (ledig,fyller 16)
sov gott!
PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: OLIVIA

vilken söt bild :D

haha kör du en ledig dag som vanligt på din födelsedag? ;)

2010-11-09 @ 20:18:19
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0