soooooft

hejhej!
Dagen har varit så soft som den kan bli, sov till tio, mamma blekte slingor i mitt hår, klippte mammas hår, snackade med älskling, gymmade, Jonna kom hit (fett kul!!) och nu sitter jag här :)
Tog dock fel dag på gymmandet, ALDRIG mer torsdag kl 6, hela omklädningsrummet var fullt med bebisar och mammor fett trångt, och skrik, ni vet!
Imorgon blir det upp tidigt och städa innan jag,mamma och syskonen tar bilen till Kholm över helgen!
Nu ska jag snacka med Nicklas,
Ha en bra kväll!
PUSSPUSS
Nicklas Scheel, jag älskar dig tveka aldrig på det. Jag kommer finnas där i vått och torrt, jag ska kämpa för dig och mig. Det är dig som är det som gör mitt liv så underbart, det finns ingen människa som du! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0