torsdags kväll

hejhej!
torsdagen är avklarad och jag ligger utslagen i min säg och lyssnar på "dynamite" och känner sommarminnena komma tillbaka, VARFÖR ÄR DET SÅ KALLT?!
Idag så har vi bara haft lite föreläsningar som sög, men på håltimmen drog jag, Palle, Michelle och Millan till kebab baren och käkade och skrattade, vad gör man annars när man umgås med dessa underbara människor?:) Aja sen blev det stan och lite, hittade så klart världens finaste halsband.., innan nästa skolsak började igen.
Efter skolan drog jag hem och städade, lagade mat, plockade fram fika till min mammas ljusparty och hade mig.
Nu har jag packat klart allt till denna helg + måndag och tisdag då familjen Hellgren/Falk drar en sväng till huvudstaden. Alltså kanske ingen super helg att börja om sitt bloggande på!
Nu ska jag ta och snacka lite med min älskade Nicklas innan jag drar mig mot sängen, imorgon innan skolan väntar nämligen en sväng till gymmet nu när jag fått min tagg! YEES
PUSSPUSS!


Millan och Palle på fadder festen, som alltid allmänt snygga ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste umgås med snuttan, i miss you ♥

2010-10-30 @ 12:11:07
URL: http://emmyelinor.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vi måste umgås mer snuttan, i miss you ♥

2010-10-30 @ 12:11:50
URL: http://emmyelinor.blogg.se/
Postat av: michelito

du är bra du falken!! <3

2010-10-30 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0