måndag, känns som förr?

hejhej!
Igår blev en riktigt mysig dag hos mina mor- och farföräldrar! Måste ta och träffa dom mer.
Men ja jag säger bara att Östgötatrafiken och SJ kan gå och stoppa upp något, tågresan från pappa till mamma tog nämligen 3 och en halv timme, brukar ta två timmar, men ja dom kan ju inte tydligen inte göra sina jobb?!
Aja idag så blev den en skön sovmorgon och slutade tidigare = bra dag!
Just nu sitter jag med familjen och kollar på Biggest Loser Sverige, blir lite insperarad faktiskt!
Tog en tur förut på träningscykeln och snart blir det nog gymmkort igen med Vickan när foten blivit bättre, sjukt kul :D
Nu ska jag kolla klart sen prata med min prins ;)
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0