whoohoo

tjenixen allihopa! ;)
har inte blivit många inlägg nu på sistonde, va ska jag säga? Katedral = plugg.
Aja, iallafall så klippte jag mig i förrgår och det blev bra, frächare och ja kortare :P.
Idag var en super skön dag, slutade fem i halv ett och var hemma ett, tog en sväng på träningscykeln och sen blev det mera plugg!
Imorgon blir det en tripp till min pappa över helgen, i Katrineholm. Ska bli riktigt kul, har ju inte varit där på typ 6 veckor nu!
Just nu är det sängen + skype med älskling + på med nytt nagellack.
Ska nog ta och sova lite tog ju ännu en natt tripp för mig själv igår natt! Jag duschade,sminkade mig, och klädde på mig, kollade klockan, ja man jaha klockan var 03.30.
Härligt,härligt Emilia! det var bara att lägga sig igen.
Nu har Nicklas beställt biljetter till den 17 så då kommer min kärlek igen, usch vad man kan sakna en person så mycket!?
Nej, nu måste jag ta och avsluta så jag inte springer upp i natt med!
PUSSPUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0