hemma...

Hej på er! Fan att man bor i Boxholm ibland? fan att det är vardag, fan att det är sååå segt lov..
Jag och Vickan planerade Hugos i Motala ikväll, hade vi skjuts hem? Nej, blev de något? nej.. Fan va trött man blir bara!
Men men sitter här och surar, blir liiite gladare när jag tänker på dagen som gått, jag och Paulina hitta FYNDEN ever. Vi klatchade på röda korset och våra ögen bara lös, vi fick nog med oss 7 plagg var och lite smycken? för ca 100 kr var? Helt klart bra köp :)
Vi käkade OCH fikade men de var vi värda :) tack för idag gumman, super kul!
Bider på dagen kommer imorgon för nu ska jag försöka fixa iordning min kväll!
här har ni dagens outfit! PUSSPUSS
tröja: second hand, skor: american eagel, leggins: gina tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha aa fyfan höll på o dö av garv när jag kom fram och såg mig själv i spegeln så jävla snygg hahahaah. Jag hade en för jäkla rolig och mysig kväll iallafall. Det får vi göra oftare <3

2011-02-25 @ 00:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0