hey

hej folket, detta inlägget är skrivit med en hand..Men jag tar allt från början!
Jag,Sara,Amanda,Emmie,Emmy och Tessa tog igår tåget in till tranås och körde bowling, fett kul :D (det gick åt helvete jag förlorade och tessa dog på arslet ;) haha menmen) ja sen käkade vi på golden Thai och kan säga att maten var bajs men umgänget guld så de gjorde inte så mycket! :) Sen blev det Bx igen och vi drog upp på fest hos Ella och Jim :), det var riktigt kul hela kvällen, massa härligt folk bla bästis Vickan :)
Helt plötsligt får några av oss iden "ja vi drar ut till Linus och bastar" så det gjorde vi, bara de att när vi kommer in i bastun vinglar jag till och tar tag i bastu agrigatet typ.. HELVETE va ont de gjode!
Så min kväll slutade med en brännskadad hand, en påse snö och massa tårar..
Men vet ni? jag hade jäkligt kul igår annars :) tack alla som var med igår shit asså :)
nu ska jag.. eeeh sitta still med min hand och må lite dåligt? skön lördag ;)
PUSSPUSS
fint va?

Kommentarer
Postat av: Viktoria Wiström

Aj fan!!

men tack för kvällen ändå bästis emilia :) <3

2011-02-26 @ 17:54:19
Postat av: magnus

stackars dig fan va ont

2011-02-27 @ 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0