morning

Goood morgon alla vakna människor! :) Jag har precis städat hela källaren och käkat frulle, idag är de inget mindre än Saras födelse dag!! Grattis :D
Det ska ett gäng brudar fira med bowling och käk och fiesta! :D Ojojoj va tagg ja är då! Halsen på mig är uppsvullen och jag har ett mutant äckligt sår under näsan.. men ut ska ja idag :)
Min dag började väääldigt bra idag för mamma hittade alla mina sommar kläder som vi trodde vi slängt, YES! Så nu ska jag ta och frächa till mig och dra ett samtal med min finaste pojkvän :)
Här har ni iallafall bilder från gårdagens shopppping!




Hihi här har ni allt och en nöjd Paulina ;)
Skriver sen, PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: palle

jag ska döda dig din skit !!!! helt klart .. skriv ditt testamente för din sista stund är kommen !!



supersnygg blev västen :D greaaat :D <3

2011-02-26 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0