löradgen den 4/10

hejhej! som ni kanske sätt har jag inte hunnit uppdatera! Det har varit så jävla mycket prov och sådant som jag va tvungen att kunna. Igår va det en lugn fredag, jag och Nicole var ute lite sen tog vi det lungt hemma hos henne. Idag blir det att träffa Nicole och kolla på killarnas fotbollsmatch, sen kanske träffa Linn och Marit? Idag på morgonen blev jag riktigt irriterad på mig sjäkv när jag vaknade upp kl 9 och inte kunde sommna om! Så nu på morgonen har jag myyst lite med min lillabror som faktiskt fyllde 2 år i måndags! :) Men nu ska jag snart käka lunch, skriver imorgon när jag kommit hem från shoppingrundan i Jönköping med mamma och Nicole ;D Men hare bra PUSS



NU ÄR VERKLIGEN  HÖSTEN HÄR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0