OJOJOJ

SHIT vilket glapp det har blivit på min blogg känner jag, the real life börjar liksom ta över här nu på gymnasietiden, plugget ökar,jag pratar med Nicklas i skype ett par timmar om dagen, jag har varit i Danmark, försöka gymma så ofta jag kan och så kommer lilla bloggen sist av allt! MEN JAG SKA TA TAG I DET NU
Men Iallafall så var helgen i Danmark heeeelt underbar, tårarna forsade när vi sa hejdå på söndagen, men ja det är sånt man får ta när man är förälskad.
Vi myste, lagade mat, träffade hans familj, hade party/ middag med hans vänner och var i Köpenhamn en dag :)
Detta var då för ett par veckor sedan och nu i helgen kommer nämligen älsklingen till Katrineholm för första gången, åååååh vad jag längtar!
Nu ska Emilia lova att ta tag i sitt bloggande och uppdateringar, hon tänkte även säga god natt till sin älskling och dra sig mot sängen.
Ha det bäst,
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0