Fredags kväll


Idag så vaknade jag senare än avd jag tänkt mig, men efter de så gick oliwia och mötte mig med hennes hund bosse. Sen tog vi och åt lite lunch hos henne och sen blev de stan för jag skulle köpa en kalender till skolan (jag har nämligen inte så stor koll på saker o ting) Efter de vare bara attta de lungt. Senare frammåt kvällningen drog vi till crisitans kräftskiva o kollade läget, men sen drog vi vidare och mötte miccis. Vi tre tog o drog till någon carro(?) som hade fest. De va rättså soft där. Men man måste ju hem också , så nu sitter jag här, jag tänkte att de kanske va värt att göra ett inlägg. aja..sov gott allihopa!
Hare bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0