vilken härlig dag!

hej alla bloggare och ni andra som bara hade lust att läsa!
Idag steg jag upp kl 9 och käkade frukost tog på mig mycket varma träningskläder och sen sprang och och Nicole spåret. Det tyckte jag va bra gjort utav oss! Sen kl 1 så gick jag och klippte håret, kanske visar en bild imorgon, det blev helt ok, ganska kort men skönt! Och när jag kom hem bestämmde jag mig för att baka lite, otroligt va! Jag som knappt har G i hemkunskap tänkte att jag skulle få till lite kakor. Under tiden som jag började plocka fram saker tittade jag ut genom fönstret , och det snöade! Så nu är jag på super humör, för det är lixom som att snart är julen här! Och efter som jag inte brydde mig så mycket om snön när jag va lite yngre så får jag väl bli glad nu? Det är inte konstigt att det snöar det är ju minusgrader utomhus och det har det nog varit hela dagen. Nej, nu ska jag kolla till kakorna så dom inte brinner upp eller något, men ni får ha det så bra allihopa! PUSS
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Heeeeeej gumman! Haaaha det hära är min nya fjortisblogg! haha nerå ;). Men den andra har tagits bort bara så du vet ;).

Puss

2008-11-01 @ 18:51:08
URL: http://olssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Jacob

Vi är ju bra på att baka muffins xD

2008-11-23 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0