i regn och rusk!

hejhej! jag har precis kommit hem från skolan, fyfyan liken dag! Nicole va sjuk idag med "/ Och efter lunchen skulle då hela min klass cykla men hjälm! till Ekeby kyrka där vi skulle ha en SO lektion i religion. Jag visste att de va typ as långt att åka och att det skulle vara grusväg o så, men de va fan så mycket värre! Vi fick cykla på typ ett järde och endel vattenpölar gick ända upp till smalbenet och det va lera i hagarna så skorna va helt täckta! För man va ju typ tvungen att gå i leran för de gick lite trögt att cykla där. Sen efter nån timme va vi alla framme, då frös jag som fan även om man fått upp värmen så frös jag om fötterna o så. Lektionen va väl inte jätte rolig, men det gick skitf fort , vi va där i typ en timme sen skulle vi ju cykla hem igen! Fasst Mia bestämmde att det blev asfaltsvägen hem tack godegud! Så nu sitter jag här hemma och är lite smått blöt av allt regn och fryser. Cykel turen blev typ 17 km idag kanske inte jätte farligt, men i lera äre inte kul! Här får ni se lite bilder från idag när vi cyklade :

    några i klassen         de här är victor och nisse ;)

    


Kommentarer
Postat av: olivia

haha, diggar alla hjälmskallar ! ;D

2008-09-11 @ 17:19:17
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0