bara kände för de!

ja mycket till fritid när man sätter sig kl två på natten och bloggar!
dagen har gått riktigt fort idag och jag har hunnit med rätt mycket.
imorgon så ska jag in till Mjölby med Viktoria och sen skulle jag kanske träffa Noak, men man vet aldrig.

jag måste bara lägga in denna bild och konstatera att folk kan förändras!

Kenza då och nu


Jag då och nu



man kan väl säga att man hade lite emo/punk stil ett tag och jag är faktiskt rätt glad att jag kom över det!
nej nu har jag suttit och tänkt på det tillräckligt, måste sova om jag ska orka upp!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: olivia

haha vadå? hade vi en svart period? nej nu vet jag inte vad du pratar om ;)

2010-04-07 @ 13:33:03
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0