onsdags kväll

hejhej!
Idag var det nollning efter skolan, missade det såklart bara för att man bor i lilla Boxholm långt bort!
Aja, så det blev att laga tacos med mamma och nu sitter jag med samhällskunskaps och historia läxorna, usch va trött jag är!
Jag gick nämligen upp kl ett i natt och trodde klockan var sju och att jag hade as bråttom till skolan, så jag kastade mig in i duschen och fixade mig, och kollade till på klockan, jo 01.05 Great! haha ja efter det var det svårt att somna om så jag har varit halvdöd hela dagen i skolan idag.
Nu ska jag ta och dricka lite te och snacka med min älskling,
PUSSPUSS

hihi snyyyyg ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja jag med ;( haha skogsborgstiden, kan ju inte ha det mer soft i skolan än vad vi hade där! hahah.



Och jag saknar alla katrineholmstjejer som fan :(

2010-08-25 @ 19:30:06
URL: http://jenniferolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0