tisdaaaag

hejhej
nu ska jag ta tag i det här!
ja, igår var dagen suuuuper mys hos Linus med folket och idag var det sommar!
shit äntligen kanske värmen stannar, det var ca 30 grader förut idag och efter som vi nior inte har så mycket för oss spenderades dagen utomhus.
efter skolan drog och jag Vickan in till Linköping och gick runt och strosade i hettan för det va nämligen den varmaste dagen och marknad + allt folk som vi som gick i affärerna!
jag hittade iallafall en jätte söt t-shirt på Gina och Vickan köpte två bikinisar, inte illa pinkat!
nu ska Emilia Falk ta och dra sig mot sägen!
god natt
PUSSPUSS


snart drar vi!!

Kommentarer
Postat av: blue man

nu fick jag ju ses far i förväg ! snööögg

2010-06-03 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0