tisdag

hejhej!
idag var näst sista "riktiga" om vi nu kan kalla de, skoldagen!
vi rensade våra skåp, lämnade in nycklarna, fikade och drog dragkamp, våran klass kom tvåa!
efter skolan så träffade jag Viktor lite och sen åkte klass 9B ut till Vickan och klädde vagnen tills imorgon!
imorgon är det nämligen maskeradtåget, fotboll mot lärarna, åka vagn och sen middag med alla nior!

det blev lite färgkrig ute hos Vickan och många skratt.. usch nu är de vi sista vi gör ihop!
nej nu ska jag ta och klippa till min peruk tills imorgon för jag och Fanny ska vara Danny och Sandy i Grease, haha får väl se hur det blir ;)

här har ni lite bilder ifrån klädningen av vagnen!






PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: ~Fatimaswary

ww tack själv sötis.

kul att du mår bra. Joo samma här :D<3

2010-06-09 @ 08:03:57
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0