6 maj, ledigt och skönt!

hejhej
kvällen igår var helt underbar!
när vi hade grillat och haft oss så åkte jag och Fanny hem till henne och sen kom Vickan,Johan,Emil,Ante,Eddie och Lucas. Vi fick då för oss att köra anden i glaset, så vi gick ner i källaren och satt där med tända ljus och jag säger bara: ALDRIG MER!
det va så jäkla obehagligt och jag tror nästan alla var helt livrädda.

imorse vaknade jag och Vickan hos Fanny och sen drog jag hem.
nu har jag precis träffat Simon och Nils men dom skulle vidare till crossbanan så då gick jag hem och hamnade här!
vädret är på topp och mitt rum är det stökigaste jag sätt så ja denna lediga dag blir till att städa.

här är bilderna från igår!






















PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0