fan..

hejhej
ja då va man hemma från sveriges roligaste 3 dagar i Maj! dom här dagarna med klassen på Visingsö har varit så himmla roliga och det kommer vara ett fint minne i livet kan jag säga!
nu kommer man ju bara sakna alla ännu mer när vi slutar, det va dock synd att Vickan,Viktor och Folke inte kunde åka med.. saknade er där!
ikväll så kör vi på fest i Ingemarsgårn med allt Boxholms folk, även om ja är typ sjukt förkyld det får väl gå!
snart ska jag hoppa in i duschen och sen så kommer Emmy och så blir det för fest med mina partypinglor Kajsa,Julia och Vickan!
nu ska jag hitta en outfit :D
här är en bild från våran resa, det togs så mycket så det kommer väl upp på facebook snart!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0