som ja trodde!

ja nu ligger jag här med halsont och helt täpt näsa!
var tvungen att gå hem från skolan idag mådde verkligen dåligt och jag vill ju vara frisk till klass"resan"  på onsdag.
tror jag vet vem som smittat med mig (A)

eftersom jag bara legat hemma har jag haft tid att hitta världens sötaste shorts som jag bara VILL HA usch vad jag spenderar mina pengar på kläder, måste ju spara nu tills i sommar.
har förresten fått sommarjobb en vecka på Boxholms hus västra v.28, jobbar då 06.30-16.00 så kommer nog få uppleva kännslan om hur det är att jobba på riktigt.

åh, jag måste bara berätta, idag så stod jag och kände på min mammas mage och man känner sparkarna riktigt mycket, gud jag är faktiskt otroligt glad över att få ett syskon till, har inte fattat det förens nu!
så ja i Augusti så kommer det finnas en liten bebis i huset, länktar så det pirrar i min mage!

nu ska jag äta lite sen blir det väl tv:n
här har ni shortsen jag älskar!


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: maja

ååh vart kommer shortsen ifrån? :D

2010-05-27 @ 18:46:43
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0