söndag..

hejhej!
måste tacka alla tjejer för i fredags kväll/natt jäklar va kul vi hade! tycker om er sjukt mycket tjejer!
jag har nog inte skrattat och varit så glad på väääldigt länge.

igår hade vi grillkväll hos Kajsa med Julia och Viktoria, det var mysigt, men Julia kände sig lite dålig och drog hem så vi gick till Adam där vi träffade lite folk.

idag ska jag nog bara ta det lungt och plugga lite kanske.. har ju en HEL vecka i skolan framför oss och inte är jag taggad på de kan jag ju säga!
måste planera vad jag och Simon ska vara för "föräldrar" imorgon på spexfotot med :P

nej nu ska jag måla mina naglar,
här har ni två bilder från ifredags, haha





PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0