Måndag var det ja!

Hejhej!
Blev ett uppehåll i bloggandet nu under 4 dagar,
i fredags drog jag upp till Sörmland och Katrineholm, på kvällen kom ÄNTLIGEN min Nicklas.
Lördagen bestod av en förmiddag på Julita julmarknad, fika hos min Farmor och Farfar och på kvällen träffade vi alla tjejerna. Denna dag bestod alltså av många nya saker för Nicklas: äta massa svenska saker, träffa massor av släkt/vänner och försöka förstå och göra sig förstådd! Ja hörrni det är mycket att göra så här i början av vårat fina förhållande.
Nicklas har ju också lurat i pappa och Kristine att vi ska äta surströmming tillsammans nästa gång jag kommer, ja jag ska med äta det (tydligen);).
Söndagen var en förmiddag på Lager 157 och mys eftermiddag med tacos och film innan älsklingen tog tåget hem till Danmark. Dååå tog familjen Falk/Hellgren bilen upp till Stockholm för att låna kussarnas hus en natt.
Idag måndag, första dagen på lovet, bestod av en helg dag i huvudstadens alla butiker och affärer (t.o.m en sväng till IKEA) och nu ligger jag upp jäst i min säng och pratar med Nicklas :)
Ska nog ta och lägga mig tidigt idag(?), imorgon åker ja hem till Boxholm och Östergötland igen och då får ni bilder på allt som inhandlades i helgen!
PUSSPUSS
helgens citat: " Jag tror jag har fått botox i min läpp " -Farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0