hejhejjj

hejhej!
Lördags kväll och allt är lungt!
Igår blev det mat och mys med familjen, idag har jag varit på stan med pappa och Kristine, käkat med Olivia (sjukt länge sen vi sågs!) gått på bio och träffat lite brudar.
Jag, pappa och Kristine gick och kollade på filmen "Bröderna Karlsson" sjukt rolig, ni måste bara se den! Jag lyckades till och med klämma in en tår i filmen, ja som jag alltid lyckas med. Som på filmen "Mamma Mia"
som jag lyckades gråta till. Haha, vissa lyckas med allt!
Nu ska jag ta och prata lite med min Nicklas innan jag drar mig mot sängen, imorgon blir det nämligen en full späckad dag med både mormor och morfar och farmor och farfar!
Det bli myyyys.
ha det bra!
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0