morgon!

God morgon! Klockan är halv nio och jag sitter taggad med musik och sminkar mig med en kopp te i handen. Det är ca 18 grader minus ute men det tänker vi ändå trotsa ;) För idag ska jag och bästa Paulina in till Tranås och kolla runt i alla butiker och fika och ha oss! :) Känner att det kommer bli yrt!
Ikväll vankas det fest? får se hur det blir skulle behöva skjuts och grejer.. men de löseer sig.
Vet ni jag kom på värsta grejen nyss? Jag kopplade ihop min dator med min "extremt" bra ipod högtalare, bättre än inget ka jag säga! Mina högtalare jag köpte måste lagas och greja så nu kör ja miinisar :)
Men men nu måste ja komma i ordning innan jag kilar iväg till tåget :)
Här har ni en bild på mig och Palle, den är dock mest på finaste och gladaste Michelle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0