hepåre

hej pårre!
Min dag började med mig som ett åskmoln usch vad mycket jobbigt det är just nu.. men dimman lättade upp under dagen som tur var för mina stackars tjejer i klassen ;)
Efter skolan are prov KUL att sitta kvar till tre när vi slutar kl tolv? Har bara otur!
Annars har jag bara softat varit lite barnvakt mm, sitter och lyssnar på deppmusik för att komma över mitt fest humör på en onsdag ;)
JUSTE fick ihop mina högtalare som inte funka, ojojoj liite teknisk är hon allt ;)
  • hl
Aja kastar upp min på träningscykeln nu, måste fixa upp mig till sommarn nu!! :)
PUSSPUSS

oj så vackra! den visste ni inte fanns ;) sommarbilder..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men guuud när är den tagen? :D kommer inte jag ihåg haha!

Snygga är ni iallafall, LOVE!

<3

2011-03-16 @ 22:36:59
Postat av: Tilda

Härlig blogg:)!

2011-03-17 @ 17:32:24
URL: http://tildaalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0