mojje

Tjenna! jag orkade inte blogga igår men den dageb var inget att bjuda på, var på restaurang med familjen och sen typ TV och goodis! vettifan varför texten är stor?

Idag drog jag och Kristina på 2H!! zumba! Man stod där och juckade och rullade på höfterna, såg ut som en jubel idiot. Men va fan det var kul + att man blev heeelt slut!
Nu på dagen har jag pluggat liiite historia och så :)
Nu ska jag,papi och Kristine käka lite sallad innan jag drar och träffar mina gammla brutters från Kholm och kollar lite melodifestival! Ujuj de blir tiders ;)
Vi ses och hörs!
PUSSPUSS

skulle bara tipsa om balsammetoden! As bra för oss med lockar, läs mer om det här http://www.lockig.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0